divendres, 30 de maig del 2008

Folio fotografia


Aquest es el folio que vaig presetnar a la classe de fotografia..

Hi ha des de retrats fins a paissatges que he anat trobant en els 2 viatges que he fet aquest quatrimestre (great ocean road & grampians i red center-uluru & kings kanyon).
Les fotos de la ciutat son a Melbourne i les fetes durant la nit son a RMIT, la meva universitat, (que pel que hi estigueu interessats RMIT significa Royal Melbourne Institute of Tecnology - a que sona be!)
I per acabar hi han unes fotos que vam fer per casa una tarda que estavem aburrits, ja les haviem pensat una mica entre tots els meus companys de pis (podeu veure les diferents opcions que vam fer a un post d'uns dies abans) i a part de passar-nos-ho teta fent-les, i haver de netejar molt despres.. els meus companys de classe es van riure un rato quan les van veure!! tot i lo dramatiques que son pretenen ser comiques, sino fixeu-vos amb la senyal de wet floor i coses aixi!

Estic contenta del resultat! ja em donareu la vostra opinio! bueno, si algu es digna a respondre algun dels meus posts algun dia!! jaja

L'any que ve quan tingui una càmara millor seguirem millorant!! jaja

*english part just in case anyone who doesn't speak catalan wants to understand it... its gonna be short, i hope u dont care

This exactly the folio i presented to the photography class!! Fun isn't it!
Obiiously you can see Melbourne, RMIT, Great Ocean Road, Uluru, and some crazy photos we took at home, most of which are Gary's idea, as you can imagine!! And there's some portraits of flatmates!
If you want to see more of this crazy photos, just go to a post I did some days ago!!

hope everything its ok whereever you are now!!
kiss
c ya!

1 comentari:

Xue ha dit...

Pff aixo de pensar un nom pel blog és molt complicat. Els que penso ja existeixen i sóc tan friki que vaig a veure el blog de la persona en qüestió i la majoria han escrit 2 vegades en la seva vida i fa mil anys. Es injust!